Marketing bezposredni

Telemarketing

Telemarketing jest wciąż jednym z najlepszych narzędzi sprzedażowych jakie oferuje marketing bezpośredni.

GŁÓWNE OBSZARY DZIAŁANIA
marketing
26/04/2010 12:03
 
Telemarketing
marketing
09/11/2009 17:53

Bezpośredni kontakt z Klientem to bardzo efektywny sposób komunikacji, który  pozwala na uzyskanie informacji zwrotnej od Klienta i podjęcie działania na tej podstawie. Dzięki temu, telemarketing jest wciąż jednym z najlepszych narzędzi jakie oferuje marketing bezpośredni.

Specyficzne cechy telemarketingu sprawiają, że jest to narzędzie, które może zaoferować Twojej firmie, wiele interesujących możliwości. Po pierwsze, informacje uzyskiwane od Klientów podczas rozmów, pozwalają na dokonywanie zmian w trakcie kampanii. Dzięki temu możemy zwiększać efektywność prowadzonych akcji.  Kolejną cechą, charakterystyczną zresztą dla wszystkich narzędzi marketingu bezpośredniego, jest możliwość dokładnego określenia kosztów i efektów akcji. Takie informacje pozwalają na dokładne określenie skuteczności kampanii i wybór takich działań, które przyniosą najwyższy zwrot z zainwestowanych środków (ROI).

Planując kampanię telemarketingową, szczególną uwagę przywiązujemy do wyboru odpowiedniej bazy danych. Poprawne dobranie bazy danych do grupy docelowej sprawia, docieramy do osób, wśród których możemy znaleźć wielu potencjalnych Klientów Twojej firmy. Dzięki temu zmniejszamy koszty pozyskania Klienta oraz skracamy czas trwania kampanii. Nie tracimy czasu i pieniędzy na rozmowy z osobami, które kompletnie nie są zainteresowane Twoim produktem.

Ostatnią, bardzo dużą zaletą telemarketingu jest to, że Klient podczas odpowiednio prowadzonej rozmowy skupia swoją uwagę, odkładając inne czynności na bok. Dzięki temu Twój przekaz skuteczniej dotrze do Twojego Klienta.


Nasze usługi:

  • Kampanie telemarketingowe
  • Infolinie
  • Weryfikacja baz danych
Panel