Marketing bezposredni

Bazy danych

Bazy danych to podstawowe narzędzie w marketingu bezpośrednim, od którego w bardzo dużym stopniu zależy powodzenie operacji marketingu bezpośredniego.

Bazy danych
marketing
10/08/2010 18:28

Każdy ma jakąś bazę danych. Może ona mieć 100, 10 000 czy nawet kilka milionów klientów. Każda baza danych jest wartościowa, ale pod warunkiem, że jest poprawnie wykorzystywana. Bazy danych to podstawowe narzędzie w marketingu bezpośrednim, od którego w bardzo dużym stopniu zależy powodzenie operacji marketingu bezpośredniego. Dzięki dobrym bazom danych możesz zamieniać lead’y w sprzedaż, a dopiero zdobytych Klientów przekształcać w wartościowych i lojalnych. W Vis-a-vis Marketing Services przetwarzamy dane, oczyszczamy je, analizujemy i segmentujemy, aby pomóc Ci osiągać bardzo dobre i dochodowe relacje z Twoimi klientami.


Nasze usługi:

Panel