Marketing bezposredni

Direct Mail

Direct mail daje bardzo dużo możliwości, dzięki którym, jest wręcz esencją marketingu bezpośredniego.

GŁÓWNE OBSZARY DZIAŁANIA
marketing
26/04/2010 12:03
 
Direct Mail
marketing
09/11/2009 17:51

Biorąc pod uwagę dzisiejszy szum informacyjno-reklamowy, direct mail jest ciekawą alternatywą dla innych działań reklamowych. W dzisiejszym, cyfrowym świecie, to narzędzie marketingu bezpośredniego, pozwala na efektywne dotarcie do Klientów i wciąż jest skutecznym instrumentem komunikacji i sprzedaży.

Direct mail daje nam bardzo dużo możliwości, dzięki którym, jest wręcz esencją marketingu bezpośredniego. Pozwala on na precyzyjne selekcję potencjalnych Klientów i wysłanie przesyłki do tych, którzy będą najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Dzięki personalizacji możesz bezpośrednio komunikować się z Klientem i przesłać propozycję stworzoną specjalnie dla niego. Ponadto, zawartość przesyłki jest pod Twoją całkowitą kontrolą, nie masz narzuconych ograniczeń, tak jak np. w przypadku reklamy w prasie (miejsce na reklamę) czy telewizji (czas antenowy) – możesz wysłać co tylko zechcesz. Jednak najważniejsze jest to, że direct mail pozwala Ci mierzenie wyników kampanii, a co za tym idzie, na testowanie różnych rozwiązań i bezustanne zwiększanie zysków z mailingu.

Przy tworzeniu kampanii z wykorzystaniem direct mail, naszym priorytetem jest zrozumienie Twojego biznesu, Twoich potrzeb oraz potrzeb Twoich Klientów. Podczas współpracy dokładamy wszelkich starań, aby sprostać Twoim wymaganiom dotyczącym jakości mailingu oraz jego efektywności. Dopilnujemy, aby Twoja przesyłka trafiła do właściwych osób, była przez nie przeczytana i wywołała pożądaną akcję.

Jeśli chcesz zainwestować w kampanię direct mail, która zwróci się Twojej organizacji… to trafiłeś we właściwe miejsce. Rezultatem naszej pracy będzie wysokiej klasy narzędzie, dzięki któremu będziesz mógł zwiększać swoje zyski.


Nasze usługi:

  • Przygotowanie strategii dla kampanii
  • Kreacja i copywrite  
  • Analiza, dobór grup docelowych
  • Zakup baz danych i zarządzanie nimi
  • Produkcja, personalizacja i realizacja wysyłek.
  • Fulfillment
  • Analiza wyników przeprowadzonej kampanii
 
Panel